Abarth розсекретила 500e - "підігрітий" хетчбек на базі однойменного Fiat, що став першим електрокаром в її лінійці. Від донора новинку відрізняє яскравий екстер'єр з більшими бамперами, саундтрек із спеціально розробленими звуковими «фішками», включаючи імітацію звуку ДВС, та форсований електромотор на передній осі. Продаж розпочнеться з лімітованої версії Scorpionissima, тираж якої складе 1949 штук — на честь року заснування Abarth. |
Віддачу електромотора Abarth 500e було збільшено, але не до 180-200 сил, як очікувалося. Вона склала 155 кінських сил і 235 Нм моменту, що крутить, проти 118 сил і 220 Нм у Fiat 500e. Крім того, хетчбеку залишили той же літій-іонний акумулятор ємністю 42 кіловат-години. Fiat із тією ж «старшою» батареєю долає 320 кілометрів, а запас ходу Abarth поки не розкривається.
85-кіловатна експрес-зарядка від станції постійного струму (DС) поповнить запас енергії з 0 до 80 відсотків за 35 хвилин. Від станції змінного струму батарея повністю зарядиться за чотири години 15 хвилин, а від домашньої розетки за 15 годин 15 хвилин.
Швидкості в 100 кілометрів на годину з місця електрокар досягає сім секунд за умови, що батарея заряджена принаймні на 90 відсотків. Для порівняння, Abarth 595 витрачає на розгін 7,3 секунд, 695 - 6,7 секунд. Максимальна швидкість 500e обмежена електронікою лише на рівні 155 кілометрів на годину.
Abarth 500e має три режими їзди: Turismo, Scorpion Street і Scorpion Track. У першому двигун видає 136 кінських сил і 220 Нм, другий забезпечує максимальну потужність і рекуперацію енергії, а третій, «трековий» режим відключає рекуперацію при граничній віддачі. |