2022-й рік кардинально змінив наше ставлення до багатьох речей. Він навчив веденню бізнесу в умовах війни, створенню нових логістичних маршрутів імпорту, подоланню дефіциту автомобілів та наслідків чип-кризи, працювати без світла та інтернету. Та ще багатьом речам, про які ми навіть не замислювалися у мирний час.
Які виклики доведеться долати вітчизняному авторинку у 2023 році
Як відключення світла впливають на продажі автомобілів
Зокрема, у прес-службі компанії “АВТ Баварія Україна” вважають, що головний урок, як для операторів авторинку так і для решти українців: тільки разом ми можемо перемогти, тільки за умови взаємної підтримки можна вистояти. Всі гравці автомобільного ринку України значною мірою, в той чи інший спосіб підтримують боротьбу нашої країни проти навали дикунів. Отже ми всі разом йдемо до Перемоги.
Як повідомив AUTO-Consulting директор із маркетингу компанії “Stellantis Україна” Андрій Чабанов, у першу чергу кожен з нас зрозумів наскільки важливо мати сильну команду. Наскільки важливо мати змогу довіритися, покластися на своїх людей та партнерів. Також цей рік показав, що варто мати з дилерською мережею не тільки бізнесові стосунки, а і товариські. Бо саме спираючись на них наші бренди втрималися, втрималася мережа, і ми готуємось до рестарту продажів. Адже саме людський ресурс дає змогу подолати будь-який виклик. Працюючи як один злагоджений механізм вам будь-яка задача під силу. Гарним прикладом цього є те, як буквально за перші дні повномасштабного вторгнення в Україну наша команда та дилерська мережа зорганізувалася та запустила проект по безкоштовному ремонту автомобілів брендів PEUGEOT, CITROEN, OPEL та DS Automobiles, що належать державній та комунальній власності.
Ще одним уроком стало розуміння, що будь-яку проблему нам під силу вирішити. Уже досить довгий час ми зіштовхуємося зі складними викликами, починаючи з 2020 року та карантинних обмежень, продовжуючи чіп-кризою і зрештою - повномасштабною війною. Яка принесла багато своїх викликів. Але незважаючи на все це, та навіть всупереч усьому, бізнес живе, дилерська мережа працює, нові автомобілі приїжджають в країну. І приходить розуміння, що нас не зламати.
У прес-службі компанії “Ніссан Мотор Україна” впевнені, що 2022 рік ще раз довів незламність нашого народу в цілому і самовідданість кожного члена команди імпортера і дилерів компанії окремо. І це надихає йти, працювати, відстоювати свої позиції у бізнесі та розвиватися далі.
Бренд-директор Porsche в Україні Ігор Ткаченко вважає, що 2022-й показав, наскільки стійкими є Клієнти бренду навіть в умовах війни. Крім того, цей рік зайвий раз підкреслив (як для нас, так і для Клієнтів), наскільки вищий рівень сервісу Клієнти бренду отримують в Україні, ніж у Європі, при цьому за нижчу вартість.
Юлія Риковська, CEO компанії West Auto Hub вважає, що мабуть, як і для всіх, 2022 рік був роком єднання. Ми зрозуміли, як багато можна зробити разом та наскільки кожен із нас важливий у роботі заради нашої спільної Перемоги. Наприклад, у перші дні війни компанія West Auto Hub стала співзасновником громадської організації “Волинське братство св. Володимира Великого”. Почали зі збору гуманітарної допомоги, згодом почали робити те, що у нас виходить найкраще: купувати та доставляти автомобілі для армії. Так, з березня і до сьогодні, з допомогою благодійників нам вдалося передати нашим військовим понад 100 автомобілів. Також ми зберегли колектив - попри цілковиту невизначеність у перші дні та тижні великої війни, ми усі об’єдналися та робили те, що в наших силах.
Авторинок у листопаді не вдалося зламати блекаутами
На купівлю нових автомобілів українці витратили майже $1 млрд.
Ще один урок непростого 2022-го, на думку пані Риковської, уміння швидко адаптовувати бізнес, враховуючи нові умови. Переналаштувати процеси, знайти нові можливості та продовжити працювати. Наприклад, у “ковідний” 2020-й компанії вдалося швидко перебудувати логістику та продовжити імпортувати авто з-за кордону. А у 2022-му - зберегти бізнес та побачити шляхи розвитку навіть у такий складний для українців час. Наприклад, компанія West Auto Hub зараз активно імпортує ті типи транспортних засобів, які необхідні для економіки держави: комерційний транспорт (вантажівки, сідлові тягачі, спецтехніку), а також - сільгосптехніку.
Артем Ткаченко, бренд директор Volvo в Україні зауважив, що рік ще не закінчився, і він сподівається, що головні уроки від пана Залужного ще попереду. Однак, очевидно, що врешті-решт завершилося формування справжньої української нації, на яку після Перемоги чекає велике майбутнє! Це стосується всіх сфер життя, економіки, зокрема й автомобільної галузі. Та кількість «кулібіних», які зараз кують нашу Перемогу, в майбутньому спроможні створити щось неординарне в сфері транспорту і здивувати світ, - впевнений пан Ткаченко.
Власне те, чому навчив 2022 рік стосується не лише авторинку, а й усіх нас.
Яких продажів нових автомобілів очікують в Україні у 2023 році
|