За даними AUTO-Consulting позитивна динаміка продажів нових автомобілів, яку ми спостерігали в першому кварталі поточного року, продовжилась і на квітень. Всього ж за 4 місяці 2023 року українці придбали 19 652 одиниці нових автомобілів та легкої комерційної техніки, що на 35,57% більше, ніж за аналогічний період минулого року. |
Якщо в квітні 2022 року було продано 1235 легковика, то цьогорічний квітень показав більш ніж трикратний ріст: було придбано 5118 новий легковик – це трохи менше ніж минулого березня (-1,63%) але ми фактично повернулися до показників останніх місяців до повномасштабного вторгнення. Нагадаємо, що в сіні та лютому 2022 року було реалізовано 5618 та 5416 машин, потім попит обвалився на порядок і на протязі року поступово відновлювався.
Український авторинок у березні вийшов в "плюс"
Український авторинок у першому кварталі: головні тенденції
На придбання 5118 автомобілів в квітні було витрачено 171,5 млн. євро, тобто середня вартість машини склала 33 500 євро. Цікавість українців зміщується в сторону середнього та вище середнього класу. Попит на нижній ціновий сегмент знизився на 33%, а на люксові машини впав на 55%. Натомість автомобілі середнього класу користуються більшим попитом на 51%, а преміальні машини стали купувати на 116% охочіше.
Квітневий рейтинг по брендам трохи змінився. Лідер не змінився, це Toyota (772 штуки), яка продала на 11% більше машин ніж в березні. Renault (528) обігнав Volkswagen (466) в боротьбі за другу позицію на ринку. Місця з четвертого по шосте лишись за BMW (427), Skoda (360) та Hyundai (267). Позицію виграв Mercedes-Benz (221) піднявшись на сьому сходинку рейтингу, а справжній прорив в першій десятці належить Suzuki (217), яка піднялась на три строчки. За нею слідую Mazda (197), а замикає першу десятку Nissan (173) з результатом +58%.
Менше всього покупців цікавлять зовсім маленькі міські автомобілі А-класу, яких придбали лише 37 штук (-10%). Майже на 20% гірше продаються компактні машини В-класу, які розійшлись в квітні кількістю в 639 екземплярів. Більшу половину (51,8%) займають автомобілі С-класу, які знайшли 2651 нових покупців. Росте популярність вищих сегментів D (773 штуки та +43%), E (759 та +91%) та F (259 та +118%), хоча в абсолютних цифрах їх частка далеко не дотягує до середньо-розмірних автомобілів.
ТОП-10 по моделям в квітні виглядає так, штук:
Renault Duster – 493
Toyota RAV4 – 200
Volkswagen ID.4 – 189
Mazda CX-5 – 168
Toyota Corolla – 153
Nissan Qashqai – 145
Renaulr Express – 143
BMW X1 – 136
Skoda Kodiaq – 132
Hyundai Tucson – 123
У квітні український авторинок продовжив позитивну динаміку
У лютому український авторинок подав дуже позитивні сигнали до відновлення
|