Як іномарки потрапляли на український ринок у 50-70-і роки
Автобізнес LIFE | Опубліковано - 2023-07-09 17:46:28 (2390 разів прочитано)
Цього разу Історичний Автоклуб дослідив, як іномарки потрапляли на наш ринок у 50-70-і роки, і хто ними володів.
Їх у Києві було небагато, і поява кожного такого авто на вулицях викликала справжній інтерес. Ці фото - не постановочні, саме так сприймали іномарку на вулиці кияни.
Кожен з цих автомобілів мав цікаву історію, де переплелися агенти КДБ та ЦРУ, зірки естради та «цеховики», дипломати, партійні функціонери та їх діти.
Існувало мінімум три способи, як цілком легально дістати іномарку у ті часи. Так, саме слово "дістати" найкраще характеризує той процес, який супроводжував появу іномарки у приватній власності.
А ще, вже тоді серед еліт, з‘явився попит на автомобілі, які краще «Волги» та ВАЗу. Цей попит зростав кожного року і з появою кожного нового авто-іномарки. Виявляється, що були у ті часи на теріторії України навіть Ferrari та Lamborghini!
Отже, як і де у 50-70-і роки знаходили іномарки на українському ринку? Хто ними міг володіти, а кому доводилося одразу їх продавати. Детальніше про це - у відео\подкасті Історичного Автоклубу:
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.