У ЄС пішли в наступ на китайські електромобілі. Схоже, що їх будуть зупиняти й нетарифними методами: Авто новини від AUTO-Consulting - китай

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика IVECO 50 років
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: китай
• Китайське посольство ініціювало контакти автовиробників з українськими компаніями
• Німецький автопром програє китайцям боротьбу за прибутковість. До чого це може призвести?
• До кінця року російський авторинок можуть залишити близько десятка китайських автобрендів
• Техкомплект розширює асортимент забудови спецтехніки на шасі китайських вантажівок
• Російські дилери масово почали розривати контракти з китайськими брендами
• Чим може обернутися протистояння китайських та європейських автовиробників на ринку ЄС
• У ЕС знайшли інше рішення, як стримувати імпорт китайських електрокарів без підняття мит
• Китай розробляє батареї, які працюють при морозі до -40 градусів
• Китай подав до суду на Євросоюз через мита на електромобілі
• Торгівельна війна Китай-ЄС набирає обертів
Ще по китай...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Європейський Союз

У ЄС пішли в наступ на китайські електромобілі. Схоже, що їх будуть зупиняти й нетарифними методами

ринок автомобілів | Опубліковано - 2023-10-03 07:46:22 (2837 разів прочитано)
У ЄС пішли в наступ на китайські електромобілі. Схоже, що їх будуть зупиняти й нетарифними методами - китай
Франція опублікувала нові правила отримання бонусів на електромобілі, які виключають електромобілі китайського виробництва, хоча європейські автовиробники не мають більш доступних моделей-конкурентів на французькому ринку. Це перший приклад використання нетарифних методів боротьби з китайськими конкурентами. А чи будуть ще інші спроби? – розбирався AUTO-Consulting.
Чому Франція переглядає свої правили отримання бонусів на електромобілі?
Наразі французький уряд пропонує покупцям грошовий бонус у розмірі від 5 000 до 7 000 євро за відповідні моделі, щоб збільшити кількість електромобілів на дорогах. Загальна вартість такої підтримки - 1 мільярд євро на рік.

Однак, за відсутності дешевих електромобілів європейського виробництва, третина всіх стимулів спрямовується на споживачів, які купують електромобілі, вироблені в Китаї, повідомило джерело в міністерстві фінансів Франції. Ця тенденція сприяла зростанню імпорту та збільшенню конкурентного розриву з вітчизняними виробниками.



З 15 грудня схема буде переглянута з урахуванням вуглецю, що викидається в процесі виробництва моделі. Президент Еммануель Макрон та урядові міністри не приховують, що хочуть переконатися, що державні кошти Франції не йдуть на користь китайським автовиробникам.

ЄС почала розслідування, яке може обмежити доступ китайських електромобілів на свій ринок

Голова Volkswagen назвав, у чому зараз полягають головні переваги німецьких авто перед китайськими

Що передбачають нові французькі правила?
Згідно з новими правилами, моделі автомобілів будуть оцінюватися відповідно до встановлених урядом порогових значень кількості енергії, використаної для виробництва матеріалів, при складанні та транспортуванні на ринок, а також типу батареї, яку має автомобіль.

Оскільки китайська промисловість, як правило, значною мірою покладається на електроенергію, вироблену з вугілля, ці критерії, ймовірно, зроблять бонус недоступним для китайських автовиробників.

У ЄС пішли в наступ на китайські електромобілі. Схоже, що їх будуть зупиняти й нетарифними методами - китай
Автомобіль NIO ET5 в шоу-румі NIO House в Берліні, Німеччина, 17 серпня 2023 року. REUTER

Уряд, який має опублікувати в грудні назви моделей, що відповідають новим стандартам, заявляє, що критерії відповідають правилам СОТ, оскільки допускаються винятки з міркувань охорони здоров'я та захисту довкілля.

І це – перший випадок, коли проти китайських автовиробників використають нетарифний бар’єр, щоб позбавити їх конкурентної переваги.

Через кілька років в Європі кожен 4-й новий електромобіль буде китайським

Китай загрожує місцевим автовиробникам в ЄС

Чи допоможе це?
Оскільки китайські автомобілі коштують на 20% дешевше, ніж європейські конкуренти, бонус може мати значення для автомобілів вартістю менше 25 000 євро.

Але французьким покупцям доведеться почекати, оскільки словацький міський автомобіль Stellantis e-C3 і французький Renault R5 не з'являться на ринку до 2024 року. Тим не менш, багато електромобілів, вироблених у Китаї, залишатимуться конкурентоспроможними навіть без грошового стимулу.



При стартовій ціні 30 000 євро MG4 групи SAIC буде дешевше, ніж еквівалентний компактний автомобіль Renault Megane, ціна якого починається від 38 000 євро – або 33 000 євро зі знижкою в 5 000 євро.

Оскільки його стартова ціна в 46 000 євро трохи нижча за поріг у 47 000 євро для отримання бонусу, модель Tesla Y – один з найбільш популярних електромобілів у Франції – теоретично також може постраждати від нових правил для автомобілів, вироблених у Китаї.

Аналітик S&P Global Mobility Лоррейн Морард каже, що навіть якщо більшість китайських автомобілів не матимуть права на бонус, вони, ймовірно, отримають 7-8% французького ринку електромобілів наступного року, замість 10%.

Чи перенесуть виробництво до Європи?
Генеральний директор Renault Лука Де Мео нещодавно виключив перенесення виробництва Dacia Spring з Китаю до Європи і сказав, що може прожити і без бонусу. Наразі ця модель є одним з найбільш продаваних електромобілів у Франції разом з Tesla Y, Peugeot e-208, Fiat 500e, Megane eTech і MG4.



Китайська материнська компанія MG SAIC заявила, що шукає виробничий майданчик в Європі, як і китайський конкурент BYD, чия модель Dolphin буде конкурувати в тому ж сегменті, що й MG4 і Megane, зі стартовою ціною від 29 000 євро.

Європейський авторинок зростає 12-й місяць поспіль. Які сегменти є драйверами росту

У Китаї розробили батарею для електромобілів, яка заряджається за 10 хвилин

Голий протекціонізм
Коли Європа оголосила про перевірку субсидій для електромобілів на початку вересня, Пекін спочатку розкритикував цей крок як "неприхований акт протекціонізму". За словами європейських чиновників, які попросили не називати їхніх імен, це викликало занепокоєння в Європі, що Китай надто гостро відреагував і може спровокувати торговельну війну.

У ЄС пішли в наступ на китайські електромобілі. Схоже, що їх будуть зупиняти й нетарифними методами - китай
Люди дивляться на автомобіль компанії BYD на автосалоні IAA Mobility 2023 в Мюнхені, Німеччина

Під час чотириденного візиту Валдіса Домбровскіса до Китаю, представники Пекіну публічно не повторили цю критику. Натомість, європейський чиновник виступив з найбільш різкою заявою, назвавши позицію Китаю щодо війни в Україні загрозою для його іміджу як привабливого місця для інвестицій і погрожуючи бути більш "наполегливим" у питанні виправлення торговельного дисбалансу.

У липні Пекін запровадив обмеження на експорт двох нішевих металів – галію і германію, які є критично важливими для електромобілів і мікросхем, що стало найбільш значущою відповіддю на торговельні обмеження США і Європи. Це викликало занепокоєння щодо короткострокових перебоїв у ланцюгах поставок і побоювання, що більш серйозна торговельна війна з Пекіном може підірвати "зелені" амбіції ЄС.

Однак цього місяця Міністерство торгівлі Китаю в Пекіні заявило, що вже дозволило деяким компаніям відправляти цю продукцію за кордон. Це сталося після того, як з'явилися повідомлення про різке падіння китайського експорту металів, в той момент, коли економіка країни страждає від зниження попиту на закордонні поставки.

У ЄС пішли в наступ на китайські електромобілі. Схоже, що їх будуть зупиняти й нетарифними методами - китай
13 місяців зростання продажів автомобілів в Європі. Реєстрації продовжують відновлюватися після проблем з поставками.

Нове антисубсидійне розслідування ЄС щодо китайських електромобілів – і перспектива потенційної тарифної війни "око за око" – може створити проблеми обом сторонам.

На думку експертів, ЄС скористається можливістю, щоб спробувати пом'якшити наслідки розслідування щодо електромобілів. Деякі компанії побоюються надмірної реакції з боку Китаю, яка, на їхню думку, може мати форму власних тарифів, або інших торговельних обмежень, які можуть зачепити не лише автомобільну галузь.

Міністр фінансів Франції Бруно Ле Мер в інтерв'ю Bloomberg Television заявив, що ЄС має бути готовим захищати свої пріоритети щодо Китаю, додавши, що "це, можливо, початок нового періоду, нової ери, коли ЄС почне думати про свої власні інтереси".

У ЄС пішли в наступ на китайські електромобілі. Схоже, що їх будуть зупиняти й нетарифними методами - китай
Дефіцит торгівлі Європи з Китаєм різко зріс. Китайський експорт підскочив з середини 2021 року, тоді як імпорт не встигав за ним.

Комісар Європейського Союзу з питань торгівлі заявив, що приплив електромобілів з Китаю впливає на рішення про те, чи варто відкладати тарифи на електромобілі, що поставляються між блоком і Великобританією.

На українському ринку з’явилися і легкові авто під брендом Dayun

Згідно з угодою після Brexit, з січня буде введено 10% мито на будь-який електромобіль, що продається між ЄС і Великобританією, якщо менше 45% його вартості походить з цих двох регіонів. Автомобільна промисловість тисне на блок з 27 країн, щоб продовжити цей термін, оскільки в даний час більшість акумуляторів для електромобілів – як правило, близько 40% вартості автомобіля – надходить з Азії.

У ЄС пішли в наступ на китайські електромобілі. Схоже, що їх будуть зупиняти й нетарифними методами - китай
Електромобілі кардинально збільшили експорт китайського автотранспорту. Помаранчева лінія показує загальний експорт машин, а вишнева – суто електромобілі

Цей тариф зробить європейські електромобілі дорожчими, що коштуватиме сектору 4,3 мільярда євро, згідно з оцінками галузі. Це також посилить занепокоєння Брюсселя тим, що автомобільна промисловість Китаю має несправедливу цінову перевагу завдяки субсидіям.

"Ми сподіваємося, що нам вдасться уникнути тарифів, - сказав Валдіс Домбровскіс в інтерв'ю Frankfurter Allgemeine Zeitung. "Якщо ЄС і Великобританія зараз накладуть тарифи один на одного, це не допоможе нашій промисловості - тільки Китаю, якщо взагалі комусь допоможе".

"Ми не дозволимо заполонити наш ринок надмірно субсидованими електромобілями, які загрожують нашим компаніям так само, як це сталося з сонячними панелями". Лоуренс Бун, єврокомісар ради Європи, економіст.



"Я думаю, що це лише підкреслює труднощі, з якими стикаються всі країни, до яких добираються китайські електромобілі. Наразі нам потрібно переконатися, що наша автомобільна промисловість виживе та процвітатиме", - сказав Кемі Баденох, міністр торгівлі Великої Британії.

Чи стане Chevrolet Menlo новим хітом українського авторинку?

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Європейський Союз Всі новини по темі ринок автомобілів


Цікаве по темі...
• У Німеччині вартість зарядки електрокара перевищила вартість бензину
• Підрозділи обленерго знайшли заміну старим УАЗам. На які авто пересідають?
• Продажі мотоциклів у травні встановили справжній рекорд в Україні
• Естонія передасть Україні позашляховики, які раніше охороняли кордон з РФ
• Найдешевший електрокар від BYD за рекордний термін досяг 1 млн. виготовлених авто
• BMW готує електрокари з новою технологією eRE та запасом ходу більше 1000 км
• Компанії по перевезенню негабаритів все частіше обирають саме вантажівки Volvo FH
• Новий PEUGEOT 5008 уже в Україні та оголошено ціни
• Українським військовим передали пікапи Fiat
• Українська співачка передала чергові авто для ЗСУ
• В Україні оголошено ціни на Jeep Wrangler 2025 модельного року
• Військовим знову передали партію пікапів та фургонів Fiat
• Новий Volkswagen Tayron вже доступний до замовлення в Україні. Оголошено ціни
• Новий VW Golf GTI EDITION 50 став найшвидшою серійною моделлю Volkswagen на трасі Нордшляйфе
• CITROEN Ami пропонує електричний прорив у міській логістиці. Доступний в Україні – від 352 800 грн.
Головні новини
• У червні український авторинок майже досяг минулорічних показників
• Український забудовник фіксує збільшення попиту на повнопривідні вантажівки 6*6
• В Україні розширили кількість модифікацій компактних 18-тонних автокранів
• Яку нову техніку вже придбала "Укрнафта" за 2025 рік?
• Заклади освіти Харківщини отримали перші 4 з 18 нових шкільних автобусів
• Український бронеавтомобіль демонструє гарні показники на випробуваннях
• Найдешевший електрокар від BYD за рекордний термін досяг 1 млн. виготовлених авто
• Німеччина передала до підрозділів НГУ чергову партію пікапів та всюдиходів
• Що визначає надійність техніки та обладнання? Гідравлічні оливи Opet
• На шасі HYUNDAI EX10 виготовили бортову вантажівку з КМУ Industrie
• DS 7 у 2025 році отримав нові виконання: витончений DS 7 Pallas та люксовий DS 7 Etoile
• Вперше у світі автомобіль самостійно доїхав із заводу до покупця
• Силам Оборони передали партію броньовиків GYURZA-01
• Як техніка на базі DAYUN працює в тергромадах
• В Дії тепер доступна нова послуга заміни техпаспорту онлайн
• Представлений оновлений Temsa Prestij SX 2025. Що змінилось?
• У 2025 році системи автоматичного зважування вантажівок зафіксували на третину менше порушень
• Що зараз залишилося від легендарного заводу Cezet (CZ)
• Як IVECO відзначає 50-річчя компанії. Історія та досягнення
• В ЗСУ почнуть використовувати безпілотні автомобілі UGV Protector із запасом ходу до 400 км
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років
Колекційна мото- вело- ЗАЛА

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Книга по історії появи мотовиробництв в Україні
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Cezet (CZ)
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• В Україну приходить великий французький автовиробник
• Український балістичний ракетний комплекс йде у серійне виробництво
• Ще одна військова частина ЗСУ пересідає на мотоцикли, але не для штурмів
• У Хмельницькому презентували 5 нових тролейбусів Еталон Т12240 «Барвінок»
• У Німеччині вартість зарядки електрокара перевищила вартість бензину
• Що зараз залишилося від легендарного заводу Cezet (CZ)
• Українська компанія представила позашляховий автобудинок
• Підрозділи обленерго знайшли заміну старим УАЗам. На які авто пересідають?
• Яким був перший автобус українського виробництва
• Бельгія замовляє ще 100 зчленованих електричних автобусів IVECO
• Продажі мотоциклів у травні встановили справжній рекорд в Україні
• Естонія передасть Україні позашляховики, які раніше охороняли кордон з РФ
• Найдешевший електрокар від BYD за рекордний термін досяг 1 млн. виготовлених авто
• Задля програм відновлення в Україну поставлено тягач Ford Trucks з розсувним тралом Kassbohrer
• Підбитий Roshel Senator на трьох колесах зміг евакуювати наших військових
Акції у дилерів...
• На Mazda CX-30 діють спеціальні ціни з вигодою від 83700 грн.
• Volkswagen Crafter пропонується з вигодою до 160 000 грн.
• Спеціальна пропозиція червня: вигода до 55 000 грн* на Mitsubishi Outlander
• Сервісна акція на Toyota від алмазного бренду
• В Україні розпродають останню партію автомобілів INFINITI QX50 за новими цінами
• ALMAZ GROUP & Lexus RX350h: акційна пропозиція
• Renault в Україні запускає сервісну акцію «Дизайн: легкосплавні диски»
• На Mazda CX-30 та Mazda CX-5 діє спеціальна пропозиція
• В Україні пропонуються офіційні перевірені автомобілі CUPRA з пробігом
• В Лексус Дніпро діє вигідна сервісна пропозиція | ALMAZ GROUP & Lexus
• Для автомобілів VW Group 5+ років діє вигідний масляний сервіс від 2690 грн. | ALMAZ GROUP & CUPRA
• На Lexus NX 200 діє акційна пропозиція | ALMAZ GROUP & Lexus
• На Porsche діє вигідна сервісна пропозиція | ALMAZ GROUP & Porsche
• На автомобілі Toyota в наявності діють вигідні ціни | ALMAZ GROUP & Toyota
• Для СТО, Автомагазинів та Підприємств з власним парком техніки діє Акція від Opet
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
IVECO 50 років
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Історія Mazda
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Історія появи українського мото- та велопрому
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.