Пекін пригрозив зробити це після того, як ЄС остаточно ухвалив рішення про введення мит у розмірі від 8 до 35 відсотків на китайські бренди електромобілів, пише Politico. Зазначається, що мита були введені після того, як річне розслідування показало, що китайські виробники отримували вигоду з несправедливих субсидій.
Міністерство торгівлі Китаю заявило, що "з метою захисту інтересів розвитку електромобільної промисловості та глобального співробітництва в галузі зеленої трансформації Китай вирішив подати позов проти остаточних антисубсидиційних заходів ЄС".
ЄС вводить нові мита до 35,3% на імпорт електромобілів з Китаю
Чиновник СОТ підтвердив, що скаргу було подано. "Тепер ми можемо підтвердити, що запит від Китаю на консультації з Європейським союзом щодо остаточних компенсаційних мит ЄС на електромобілі було отримано".
Видання пише, що це "останній залп по ескалації торговельної напруженості між Пекіном і Брюсселем". Очікується, що ЄС найближчим часом відправить переговорну групу до Китаю, намагаючись знайти компроміс із Пекіном, відповідно до якого виробники візьмуть на себе мінімальні цінові зобов'язання, які зроблять мита спірними.
Китай просить про консультації з ЄС, перший крок у будь-якому врегулюванні спору в СОТ, які триватимуть 60 днів, перш ніж може бути запитано рішення третейської групи щодо спору. Однак вищий апеляційний орган СОТ не діє через брак суддів, викликаний розчаруванням США в організації.
"Однак Китай і ЄС могли б врегулювати свою справу через резервну систему, відому як MPIA, членами якої вони обидва є", - сказано в статті.
Торгівельна війна Китай-ЄС набирає обертів
|