За даними галузевого видання, близько 10 000 автомобілів клієнтів по всій Великобританії чекають на запчастини. Близько 5000 стоять на узбіччі дилерских центрів. Ця новина надійшла від директора з обслуговування клієнтів у Великобританії Ендрю Вулліскрофта, який виступав перед дилерами в Британському моторному музеї під час мережевого саміту на початку цього місяця.
Перебої з запчастинами виникли на новому заводі в Mercia Park.
"Мерсія є вузьким місцем, і у нас накопичилося багато замовлень", – сказав Вулліскрофт на саміті. "Ми відстаємо у виконанні замовлень. Станом на сьогодні у нас 80 вантажівок чекають на розвантаження. У нас є відставання в пакуванні, оскільки ці деталі розпаковуються і пакуються на складі".
У заяві компанії JLR зазначено: "В зв’язку з виконанням зобов'язань досягти нульового рівня викидів вуглецю в нашому ланцюжку поставок, продукції та операціях до 2039 року, ми впорядковуємо розподіл запчастин з декількох місць до одного глобального суперцентру”.
"Цей перехід, на жаль, спричинив деякі тимчасові затримки в доставці запчастин нашим роздрібним торговцям. Ми тісно співпрацюємо з нашим партнером з дистрибуції, компанією Unipart, щоб швидко вирішити цю проблему та забезпечити якнайшвидше повернення до нормального рівня обслуговування наших клієнтів".
Wooliscroft назвав ситуацію "неприйнятною" і заявив, що вона "майже зупинила роботу СТО". JLR очікує, що пройде ще шість тижнів, перш ніж проблеми почнуть вирішуватися.
"У нас закінчилися підмінні автомобілі, і у нас закінчилося місце для паркування автомобілів, які чекають на запчастини", – сказав Вуліскрофт.
Деякі лідери франшиз і дилерські центри також висловили занепокоєння на саміті мережі, заявивши, що проблеми тривають вже кілька місяців і що багато клієнтів "незадоволені" ситуацією.
Вулліскрофт також заявив на саміті, що JLR "кидає всі сили" на вирішення проблеми, а ринок Великої Британії є "пріоритетом номер один".
Наразі незрозуміло, чи інші міжнародні ринки зазнали подібного впливу.
|