Виступаючи на економічному форумі у Франкфурті-на-Майні, генеральний директор зазначив, що "ми не хочемо списувати з рахунків двигун внутрішнього згоряння". BMW, зокрема, не оголосила, коли припинить виробництво автомобілів, що працюють на бензині та дизельному паливі, вказуючи, що багато її клієнтів не фанатіють від електромобілів. Раніше Олівер Зіпсе застерігав політиків від запровадження заборон, які б змушували водіїв пересідати на електромобілі.
За даними німецької газети Frankfurter Allgemeine, продажі електричних моделей бренду зросли, тоді як продажі автомобілів з ДВЗ та гібридних автомобілів впали, хоча й незначно. Співвідношення електромобілів до ДВЗ не є пропорційним, тому один проданий електромобіль не обов'язково замінює один автомобіль з двигуном внутрішнього згоряння. Зіпсе сказав на форумі, що багато клієнтів просто довше користуватимуться своїми бензиновими або дизельними автомобілями, якщо вся галузь перейде на електромобілі. Особливо зважаючи на те, що у світі налічується понад 1,2 мільярда автомобілів з поршневими двигунами. Нелогічно припускати, що ці транспортні засоби зникнуть з доріг за одну ніч.
Зрештою, автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння продаються з великим відривом від електромобілів. Неправильно "паплюжити продукти, які все ще затребувані", – сказав керівник компанії.
До речі, BMW не вважає, що майбутнє суто за електромобілями. Вона також робить великі інвестиції у водневі технології, як самостійно (вона займається цією технологією майже 20 років), так і через партнерство з Toyota. На початку 2023 року вона представила експериментальний позашляховик iX5, який працює на воднево-електричній системі. Запас ходу складає понад 300 миль (480 км), а заправка баків займає кілька хвилин.
BMW M не буде зменшувати об`єм своїх двигунів
|