Volkswagen Group повідомив, що нові твердотільні акумуляторні елементи, розроблені партнером QuantumScape, показали обнадійливі результати під час нещодавніх випробувань, продемонструвавши більший запас ходу і значно меншу деградацію, ніж існуючі літій-іонні акумулятори та конкуруючі твердотільні елементи. |
Під час випробувань, проведених у Німеччині підрозділом PowerCo, що займається виробництвом акумуляторів Volkswagen Group, було виявлено, що після більш ніж 1000 циклів заряджання ємність акумуляторів знизилася всього на 5%, що, за даними німецького автовиробника, еквівалентно 500 000 км пробігу для електромобіля із запасом ходу від 500 до 600 км.
У Volkswagen Group заявили, що поточні стандартні показники автомобільної промисловості передбачають 700 циклів заряджання і максимальну втрату ємності акумулятора на рівні 20%.
В офіційній заяві щодо випробувань PowerCo зазначила, що нові елементи також змогли задовольнити вимоги інших критеріїв випробувань, включаючи здатність до швидкої зарядки, безпеку та саморозряджання.
"Це дуже обнадійливі результати, – сказав генеральний директор PowerCo Френк Блом (Frank Blome). "Кінцевим результатом цієї розробки може стати акумуляторна батарея, яка забезпечуватиме великі відстані, надшвидко заряджатиметься і практично не старітиме".
Твердотільні батареї замінюють рідкий електроліт і сепаратор літій-іонних батарей, які вважаються летючими через потенційну займистість, на твердий сепаратор, що зазвичай виготовляється з кераміки, полімеру або скла.
Керамічний сепаратор власної розробки QuantumScape є одним з визначальних елементів нових елементів, протестованих PowerCo.
Компанія, що базується в Сан-Хосе, поставила свою першу партію 24-шарових твердотільних елементів своїм автомобільним партнерам, включаючи Volkswagen Group, для тестування в грудні 2022 року. З того часу вона розробила більш досконалі елементи, хоча ще не розкрила точних деталей або специфікацій.
Генеральний директор QuantumScape Джагдіп Сінгх (Jagdeep Singh) заявив, що компанія прагне запустити свої нові елементи у великомасштабне виробництво "якомога швидше".
Китайський автовиробник Nio підтвердив, що випустить напівтвердотільний акумулятор ємністю 150 кВт*год для своїх моделей у 2024 році. Але, як випливає з назви, її елементи продовжують використовувати невелику кількість рідкого електроліту для зарядки і розрядки батареї.
Конкурент Volkswagen Group компанія Toyota уклала партнерство з нафтохімічною компанією Idemitsu Kosan з метою комерціалізації твердотільних батарей до 2027 року.
Volkswagen Group співпрацює з QuantumScape над технологією твердотільних батарей з 2010 року. У 2012 році німецький автовиробник інвестував $100 млн у цю компанію, ставши його найбільшим акціонером. З того часу VW додав ще $200 млн інвестицій, оскільки прагне зробити електромобілі більш ефективними та дешевшими.
В Китаї почали випускати серійно електромобілі з безлітієвою натрієвою батареєю. В чому їх переваги?
|