Зростання ринку у січні відбувалося за рахунок вантажівок легкого та середнього сегменту, що дало змогу вийти у лідери новому бренду.
Як повідомляє AUTO-Consulting, програма масштабної співпраці з українськими виробниками спецтехніки та оновлений модельний ряд призвів до 1-го місця JAC. У січні вантажівки на шасі JAC обрало 17% клієнтів - це майже як колишні показники МАЗу на українському ринку. Друге місце вибороли собі дилери Renault, які теж запустили програму співпраці з українськими забудовниками кузовів і у підсумку зайняли 14% ринку.
Непоганий старт року був у IVECO, дилерам цього бренду вдалося покращити минулорічні показники. Впевнено себе почувала у січні і Isuzu, яка наростила продажі у 5 разів.
А от Європейські виробники важких вантажівок поки що почали рік досить мляво. Це обумовлено зниженням попиту у сегменті вантажівок більше 16 т, а у тендерних закупівлях ці "гравці" поступаються по ціні китайським брендам.
Січневий ринок вантажівок показав, що тренд на домінування Європейської Сімки на ринку у 2024 році буде потроху зменшуватись, а от бюджетні і тендерні закупівлі сприяють становленню нових лідерів.
Підсумки ринку вантажівок за 2023 рік
|