"В певний момент у західних урядів може виникнути спокуса заблокувати китайський експорт, – сказав Таварес. "У нас є можливість збирати автомобілі Leapmotor всередині цієї бульбашки. Причому, це може бути як Європа, так і Північна Америка".
Stellantis розглядає можливість виробництва електромобілів Leapmotor в Італії, повідомляє Automotive News Europe. "Немає причин виключати будь-яку країну, де є завод Stellantis", – сказав Таварес.
Тиск на зниження витрат для виробництва електромобілів змусить світових автовиробників консолідуватися, сказав Таварес журналістам під час відеоконференції з Нью-Йорка. Але він не обговорює жодних значних угод. "У нас і так багато роботи", – сказав Таварес.
Раніше цього місяця компанія Stellantis спростувала чутки про те, що вона розглядає можливість об'єднання з французьким автовиробником Renault.
Таварес сказав, що в кінцевому підсумку може залишитися не більше п'яти великих автовиробників, оскільки діючі автогіганти намагаються досягти економії на масштабах, щоб конкурувати з BYD та іншими китайськими компаніями, які активно зростають.
За словами Тавареса, автовиробники перебувають під тиском, щоб "продавати електромобілі за ціною ДВЗ". Наразі BYD і китайські виробники електромобілів мають 30%-ву перевагу у виробничих витратах над західними автовиробниками. І тарифний захист не допоможе, за словами Карлоса Тавареса. Якщо ж китайські автовиробники вирішать побудувати заводи в Мексиці, щоб відправляти автомобілі до США, мексиканський уряд вітатиме ці інвестиції, сказав він.
Вашингтону доведеться обирати між порушенням правил торговельної угоди між США, Мексикою і Канадою або потенційним посиленням тиску на мексиканських робітників, щоб вони мігрували до США в пошуках роботи, наостанок додав Таварес.
Як розібратися в китайських автомобільних брендах. Хто кому належить?
|