SEAT S.A. представила свої результати за 2023 рік разом зі стратегією на наступні роки. Минулого року, відповідно до Міжнародних правил бухгалтерського обліку (IFRS), операційний прибуток компанії сягнув рекордних 625 млн євро, збільшившись на 592 млн євро (порівняно з результатами 2022: 33 млн євро). Це означає покращення рентабельності продажів на 4,1%, з 0,3% до позитивних 4,4%. Річний оборот також склав історичні 14,333 млрд євро, що на 31,0% більше, ніж у 2022 році (10,941 млрд). Ці результати підтверджують міць компанії та успішність її поточної стратегії трансформації. |
«Ми залишаємо позаду рік, коли SEAT S.A. показала найкращі фінансові результати за свою 73-річну історію, із впевненістю, що наша компанія продовжує свій шлях до ще більш прибуткового майбутнього», - сказав Уейн Гріффітс, генеральний директор SEAT і CUPRA. «2023 рік був роком величезних контрастів для автомобільної промисловості та зокрема нашої компанії, оскільки ми продовжували пливти в морі невизначеності, переживаючи найбільшу трансформацію в нашій історії».
2023: ПІДТВЕРДЖЕННЯ СИЛИ SEAT S.A
Зіштовхнувшись з непростими викликами за останні роки, включаючи зростання вартості сировини, інфляцію та вплив війни на індустрію, стабілізація ланцюгів поставок у 2023 році призвела до збільшення виробництва та налагодження поставок. Це дозволило SEAT S.A. поставити 519 176 автомобілів (2022: 385 592), що на 35,3% більше, ніж у попередньому році. CUPRA знову побила рекорди, здійснивши 230 739 поставок нових автомобілів, що на 50,9% більше, ніж у 2022 році (152 896). Тим часом бренд SEAT знов демонстрував зростання і результат у 288 437 поставок (2022: 232 696; +24,0%). Збільшення інвестицій у дослідження та розробки на 44% із загальною сумою 939 млн євро свідчить про прагнення SEAT S.A. вивести на ринок майбутні продукти CUPRA та SEAT.
«У 2023 році SEAT S.A. зробив великий крок на шляху до трансформації: ми прагнули зробити значне покращення, і ось що нам вдалося зробити. Ми досягли рекордних показників обороту, операційного прибутку та кеш-флоу. Це відбулося завдяки зростанню обсягів виробництва бренду CUPRA та відновлення обсягів виробництва бренду SEAT, а також прогресу, якого ми досягли у рамках нашої Програми покращення продуктивності», - сказав Девід Пауелс, віце-президент SEAT з фінансів та інформаційних технологій. S.A.
ІНВЕСТИЦІЇ У БРЕНД SEAT
Дивлячись у майбутнє, SEAT S.A. має правильну стратегію для підтримки прибуткового зростання компанії. Бренд SEAT відіграватиме ключову роль у цьому, і компанія буде випускати вдосконалені гібридні та економічні автомобілі під брендом SEAT до кінця ери двигунів внутрішнього згоряння. У 2025 році Arona та Ibiza будуть оновлені, а також найближчим часом бренд випустить вдосконалену версію SEAT Leon, яка містить технічні і технологічні оновлення. Крім того, модель Ateca також буде оновлено, а її життєвий цикл подовжено.
«Ми хочемо повернути бренд SEAT туди, де йому належить бути, продовжуючи зростання, завдяки новим інвестиціям у бренд та його моделі. Ми також розглядаємо можливості інтеграції бренду до світу електрифікацї. Тож коли йдеться про SEAT, я обіцяю вам, що найкраще ще попереду», - додав Уейн Гріффітс.
CUPRA презентує відразу кілька новинок в цьому році
|