Сегмент SUV в Україні наблизився до максимальних показників і далі вже не зростає
За даними AUTO-Consulting, через стагнацію продажів Преміум-автомобілів, про яку вже розповідали раніше, знизились обсяги коштів (-6%), що були витрачені на купівлю цих машин. При цьому, доля в структурі фінансової ємності зменшилась ще більше – 32% проти 43% рік тому. Саме це вплинуло на середню вартість проданих нових автомобілів в поточному році. При чому, загальні продажі нових легкових автомобілів в Україні продовжує сростати.
Premium-сегмент в Україні почав стагнувати
Український авторинок у березні продемонстрував 28% зростання
Тепер ця вартість складає 30,7 тис. Євро (біля 1,3 млн. грн. за поточним курсом). При чому, в березні цей показник продемонстрував мінімальне значення за останні майже 2 роки і склав 29,8 тис. Євро. Ще рік тому, за підсумками першого кварталу 2023 року, середня вартість одного проданого автомобіля складала 34 тис. Євро. Зниження – на 10%.
Який єдиний сегмент українського авторинку продемонстрував падіння з початку року
Відзначимо, що показник середньої вартості одного авто знижується з вересня минулого року, саме тоді на ринку почали фіксувати тренд на зниження ваги автомобілів Premium-сегменту. І зниження середньої вартості авто відбувається вже 6-й місяць поспіль.
А про причини зниження продажів автомобілів Premium-сегменту та про інші цікаві тренди читайте найближчим часом. Підпишись, що не пропустити!
AUTO-Consulting в Telegram AUTO-Consulting в Facebook
Яким бачать майбутнє автобізнесу провідні автомобільні холдинги України
Як дилерські холдинги витримали два роки війни. Показники за 2023 рік
|