Концептуальне колесо MICHELIN Vision виглядає наступним чином:
1. Оснащені датчиками, які надають функціональні дані в реальному часі.
2. Перезаряджається за допомогою 3D принтера. Водії можуть налаштувати малюнок протектора в залежності від дорожніх умов.
3. Безповітряні, завдяки міцній самонесучій конструкції.
4. Повністю виготовлені з відновлюваних і перероблених матеріалів.
Michelin Автоспорт: ключовий гравець у прискоренні інновацій для шин майбутнього
У постійному прагненні до досконалості, а також як арена, де екстремальні умови змушують інженерів перевершити самих себе. Навряд чи можна знайти більш ідеальний полігон для випробувань, ніж автоспорт. Michelin Motorsport вже давно слугує безцінним першопрохідцем для Консерну, коли мова йде про просування нових технологій. Перебуваючи в авангарді інновацій, Michelin Motorsport дозволяє досягати прогресу швидше, роблячи неоціненний внесок у роботу Консерну над шинами майбутнього. Існує три основні сфери, в яких технологічні досягнення в гонках допомагають Michelin щодня наближатися до своєї концепції Vision.
1 – Взаємодія шин
Michelin тісно співпрацює з виробниками автомобілів, щоб розробити шини, які взаємодіють з автомобілями, забезпечуючи бортові системи безпеки останніх безперервним потоком даних у реальному часі.
Протягом кількох років компанія Michelin приділяла увагу підключенню до шин.
Наприклад, у Ле-Мані чіп RFID, вбудований в кожне покриття, зчитується датчиками, розташованими на вході та виїзді з піт-лейн, щоб забезпечити передачу інформації щодо окремих шин.
У 2021 році компанія Michelin представила шину для Чемпіонату світу Формули Е, яка була здатна передавати дані про тиск на центральний комп’ютер, щоб FIA (Міжнародна автомобільна федерація) могла контролювати цей параметр, на який поширюються суворі правила, на кожному автомобілі.
2 – Технологія 3D-друку для гоночних шин Michelin
Компанія Michelin винайшла процес виробництва шин за допомогою 3D-друку ще у 1980-х роках, у той час, коли ця технологія ще не була настільки відома широкій громадськості. Запатентована революційна машина Michelin C3M має повністю автоматизоване виробництво шин з лазерним керуванням. З тих пір його було доопрацьовано, і сьогодні шини використовуються в Чемпіонаті світу FIM MotoGPTM . Цю передову технологію, зокрема, можна знайти на заводі Michelin's Gravanches у Клермон-Феррані, Франція, який був першим шинним заводом, який міг заявити про нейтральність викидів CO2.
3 – Гоночні шини, виготовлені з відновлюваної та переробленої сировини
Як і водневий прототип H24, який можна було побачити під час 24 годин Ле-Мана, так і високопродуктивний, повністю електричний Porsche Cayman GT4 ePerformance оснащені шинами Michelin, які містять 71 відсоток відновлюваних або перероблених матеріалів.
Тим часом шини, встановлені на електричних мотоциклах Чемпіонату світу FIM ENEL MotoETM , містять понад 50 відсотків відновлюваних/перероблених матеріалів (передні: 49%/задні: 53%). З огляду на те, що їх річне виробництво перевищує 1000, ці шини в основному випускаються серійно.
Завдяки цим та іншим прикладам, Michelin Автоспорт активно сприяє меті Консерну Michelin виробляти всі свої шини виключно з відновлюваних або перероблених матеріалів до 2050 року з проміжною цільовою метою 40% до 2030 року.
Автоспорт, рушійна сила трансформації Консерну
Сьогодні, як ніколи раніше, автоспорт відіграє ключову роль, коли йдеться про інновації, оскільки траси по всьому світу забезпечують ідеальну місцевість для тестування та оцінки революційних продуктів і передових застосувань в екстремальних умовах. Дійсно, одна гонка здатна зібрати стільки ж даних, скільки й кілька місяців тестування в центрах досліджень і розробок Michelin, що також ілюструє, як участь компанії в перегонах може слугувати унікальним і безцінним прискорювачем інновацій для Консерну Michelin
Оберіть ідеальну шину Michelin для вашого автомобіля
Спеціальна сервісна програма Michelin
|