В Україні представили новий справжній позашляховик – Ineos Grenadier. Перші враження
ринок автомобілів | Опубліковано - 2024-11-07 19:07:30 (12278 разів прочитано)
AUTO-Consulting вже розповідав, що на українському ринку з’явився новий бренд – Ineos, який пропонує цікаві справжні позашляховики Grenadier у декількох виконаннях. Але завжди краще один раз побачити, тому офіційний імпортер Ineos – компанія AWT Bavaria зробила презентацію новинки, де можна було поїздити і відчути: То що ж це за автомобіль?
Так, вам не здалося, Ineos Grenadier і справді нагадує Land Rover Defender. Той самий, який британська компанія виробляла до 2016 року. Ineos Grenadier є його ідеологічним нащадком, але не копією. Історія появи цього позашляховика дуже цікава і захоплива. Як у справжньому кіно.
Ineos Automotive Ltd була заснована сером Джимом Реткліффом, мільярдером і головою багатонаціональної хімічної компанії Ineos. Реткліффу спала на думку ідея створити заміну своєму Land Rover Defender, і він звернувся до Jaguar Land Rover із проханням придбати все необхідне для продовження виробництва після того, як оригінальну модель зняли з виробництва в Соліхаллі у січні 2016 року, після 67 років виробництва, але йому відмовили. Тому Реткліфф вирішив створити власний проект під кодовою назвою Projekt Grenadier.
Автомобіль названо на честь улюбленого пабу Реткліффа, The Grenadier, у Белгравії, Лондон, де задумувалась ця ідея під бокали з пивом. Там же пізніше й провели презентацію позашляховика.
Автомобіль передбачалося виробляти в Уельсі, але пізніше підтвердили, що його збиратимуть у Франції. Виробництво почалося в липні 2022 року на заводі Ineos Automotive в Амбасі, Франція.
У 2019 році Ineos Automotive Ltd підписує угоду з BMW і отримує 3-літрові бензинові та дизельні двигуни баварської фірми, які було спеціально модифіковано під застосування на Grenadier. І взагалі до розробки цього позашляховика Джим Реткліфф залучив команду найкращих фахівців. Не зважаючи на схожість з Land Rover Defender, у Ineos Grenadier не має деталей від LR. Тут все власне, все інше, але ідеологічно все таке саме, та навіть краще.
Тут олдскульна трансмісія з механічними блокуваннями диференціалів, пониженим рядом у трансмісії і енергоємною підвіскою. Такою, щоб можна було без вагань долати любе бездоріжжя. Ми мали змогу пересвідчитися, що Grenadier легко проходить надскладну позашляхову трасу і без натяку на складності.
За розмірами Ineos Grenadier – це доволі великий позашляховик, довжиною 4896 мм, шириною 2146 мм і колісною базою у 2922 мм. Кліренс тут взагалі 264 мм, а на бічних панелях дверей є спеціальні слоти для кріплення навісного обладнання. Як і у справжнього позашляховика, тут є драбина для доступу на кришу, ручки для тримання ззовні і безліч приладдя, яке оцінять справжні прихильники off-road.
А ще тут справжній олдскульний інтер’єр, з великими кнопками та тумблерами на даху, які вже мають проводку для вмикання «люстр» на даху. Особливо вражають індивідуальні люки в даху над кожним пасажиром і ще безліч дрібничок, від якого прихильники позашляхових експедицій одразу прийшли у захват.
Так, Ineos Grenadier напрочуд продуманий, але не старезний по конструкції. Ні, він сучасний, на сучасних агрегатах, але з великим запасом міцності. А ще тут доволі якісні матеріали, сидіння від найкращих виробників і величезна програма індивідуалізації, за якою машину можна до оснащувати до запаморочення.
Під капотом можуть бути двигуни BMW, або 3-літровий бензиновий 286 к.с. та з моментом у 450 Нм, або дизельний 249 к.с. з моментом 550 Нм. Коробка – 8-ступеневий «автомат» ZF. Роздавальна коробка має два ряди і окремі блокування диференціалів, які потрібно вмикати олдскульним важелем.
Ineos Grenadier пропонується у виконанні універсала, або пікапа з дворядною кабіною. Вартість стартує з 85 тис. евро. Автомобілі, які ви бачите на фото мали реальну вартість близько 110 тис. евро. Так, це – не мало. В Ineos, напевно, це розуміють, але зробити автомобіль з якісних комплектуючих і з такими характеристиками і без залучення Китаю – така вартість і виходить.
Нам вдалося трохи проїхати на Ineos Grenadier по бездоріжжю у якості пасажирів. Їде він дійсно дуже непогано. При чому, відчуття в середині, як у досить якісному авто. Схоже, що таким він і є. Бо Ineos одразу надає 5 років гарантію, 3 роки гарантії на фарбу і 12 років на відсутність корозії на кузові. Це при тому, що позашляховик має і повинен використовуватися на справжньому бездоріжжі.
Лише додамо, що займатися продажем Ineos Grenadier в Україні будуть дилери AWT Bavaria, які мають справжній досвід у сервісі преміальних автомобілів BMW. Тому якість сервісу буде – бездоганною. Та й AWT Bavaria не взялася би продавати бренд, в якості якого не була б впевнена.
Більше інформації про Ineos Grenadier – дивіться у цьому відео.
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.