Чи можливий перехід до єдиного порту зарядки електромобілів. Думки операторів ринку. Частина 2: Авто новини від AUTO-Consulting - електромоб

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика 125 років успіху Renault
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: електромоб
• Для Президента Франції офіційно дебютував перший електромобіль
• На заводі Volkswagen у Цвікау випущений 1-мільйонний електромобіль
• Які новинки комерційних електромобілів дебютують на виставці ComAutoTrans 13-15 травня?
• Що буде з ринком електромобілів в Україні у 2025 році. Думка головних автодилерів
• Як змінилася частка електромобілів на українському авторинку у 2025 році
• DS AUTOMOBILES інтегрує технології Formula E у флагманський електромобіль DS N°8
• Chery збудує в Туреччині завод з виробництва електромобілів
• В 2025 році Nissan представить відразу три нові електромобілі
• Електромобілі в Україні: що треба знати перед купівлею у 2025-му році
• Майже половина німців вважає електромобілі занадто дорогими
Ще по електромоб...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Україна

Чи можливий перехід до єдиного порту зарядки електромобілів. Думки операторів ринку. Частина 2

ринок автомобілів | Опубліковано - 2023-05-15 08:05:15 (2535 разів прочитано)
Чи можливий перехід до єдиного порту зарядки електромобілів. Думки операторів ринку. Частина 2 - електромоб
В другій частині аналітичного матеріалу AUTO-Consulting, разом з експертами ринку електромобілів та представниками офіційних імпортерів, розглядає питання розвитку електромобільності в Україні/світі та можливості впровадження єдиного стандарту зарядних портів.
Яких типів зарядних станцій потребує наявний парк електромобілів в Україні. Куди ринок буде рухатись далі? Частина 1

Чи стримує кількість електрозарядних станцій (ЕЗС) подальше просування електромобілів в Україні?
“Українська мережа зарядних станції (ЕЗС) показує подвійний приріст кожного року і навіть війна не сильно завадила її розвитку. Зараз Верховна Рада прийняла новий закон, який спрощує і здешевлює підключення нових зарядних станцій, що надасть цьому процесу новий поштовх і темпи ще прискоряться”, каже Марина Китіна, експерт з транспортних інновацій та екоактивіст.

Рівень розвиту зарядної інфраструктури в Україні не є проблемою для збільшення кількості електромобілів. Скоріш на заваді стоїть недостатня поінформованість широких верств населення, щодо переваг електромобілів та поки що порівняно вища ціна на них.

Чи можливий перехід до єдиного порту зарядки електромобілів. Думки операторів ринку. Частина 2 - електромоб

Чи можливий перехід до єдиного порту зарядки електромобілів. Думки операторів ринку. Частина 2 - електромоб

“Хоча дефіцит зарядних станцій може становити певний фактор, що гальмує розповсюдження електромобілів в Україні, загалом це не є головним стримуючим фактором. Існує багато інших факторів, які також впливають на швидкість розвитку ринку електромобілів в Україні, таких як вартість електромобілів, рівень усвідомлення громадськістю, наявність відповідних інфраструктурних об'єктів тощо”, – коментує Марія Протасова, менеджер з розвитку бізнесу українського стартапу GO TO-U (додаток з інструментами бронювання зарядних станцій та навігації).

“Враховуючи ситуацію в країні, це прогнозувати важко”, – говорить Володимир Кулик, засновник та візіонер в компанії Evodrive, директор по продажам компанії Octa Energy, – “вже сьогодні треба розширювати мережу зарядних станцій змінного струму”.

Чи можливий перехід до єдиного порту зарядки електромобілів. Думки операторів ринку. Частина 2 - електромоб

Наявність зарядних станцій на майданчиках ТРЦ, ЖК та інших об’єктах буде впливати на розвиток попиту в кращу сторону. Ціни на електромобілі вже в цьому році стабілізувалися та показують динаміку зниження, а це головний фактор попиту.

Тому якщо дивитися, що в нас вже 53786 електромобілів на ринку на перше травня, а зарядних близько 10 000, є куди збільшувати кількість зарядних станцій але це потрібно робити враховуючи потреби. Наприклад, якщо в Києві збудували житловий комплекс, який має 20 тисяч мешканців та закриту територію, але там немає жодної зарядної станції, то логічно що при наявності зарядок з’явиться додатковий стимул придбати саме електромобіль, який можна заряджати в ніч не перевантажуючи інфраструктуру.

В Україні порахували середній вік електрокарів

Які електрокари купують українці. Аналіз ринку

Чи можливий перехід до єдиного порту зарядки електромобілів. Думки операторів ринку. Частина 2 - електромоб

Які версії портів будуть популярніші в світі та чому?
“В світі наразі немає спільного стандарту, тому все буде згідно локальним стандартам”, – відповідає Володимир Кулик. Наприклад, ринок Китаю доволі потужний, маючи 60% від світового, але там свої стандарти зарядних станцій. В Європі свої, в США свої. Є стандарт який вважають вимираючим – це японський CHAdeMO.

Яких типів зарядних станцій потребує наявний парк електромобілів в Україні. Куди ринок буде рухатись далі? Частина 1 - електро
Роз'єм Type 1 J1772 для зарядки американської версії Nissan Leaf 2018

Яких типів зарядних станцій потребує наявний парк електромобілів в Україні. Куди ринок буде рухатись далі? Частина 1 - електро
Роз'єм Type 2 Mennekes для зарядки європейської версії Nissan Leaf 2018

Звісно, ті виробники, які мають чималий вплив на ринок можуть собі дозволит відстоювати власний стандарт. Так, Tesla пропонуючи в якості універсального саме свій стандарт для усіх виробників електромобілів. Його називають Північноамериканським стандартом заряджання з надією, що його прийме індустрія електромобілів США. Як мінімум від єдиного стандарту виграють споживачі в найближчій перспективі.

Яких типів зарядних станцій потребує наявний парк електромобілів в Україні. Куди ринок буде рухатись далі? Частина 1 - електро
Роз'єм CHAdeMO для зарядки європейської та американської версії Nissan Leaf

Яких типів зарядних станцій потребує наявний парк електромобілів в Україні. Куди ринок буде рухатись далі? Частина 1 - електро
Chevrolet Bolt EV для американського ринку з роз'ємом Type 1 CCS Combo

Яких типів зарядних станцій потребує наявний парк електромобілів в Україні. Куди ринок буде рухатись далі? Частина 1 - електро
Opel Ampera-e для європейського ринку з роз'ємом Type 2 CCS Combo

До існуючих стандартів швидкої зарядки вже найближчим часом узгоджують новий стандарт для важких електровантажівок! Для цього в галузі створено новий стандарт заряджання: Мегаватна зарядна система (MCS) із зарядною потужністю до 3,75 МВт. Однак поки що була продемонстрована зарядна потужність 1 МВт. Це приблизно відповідає потужності повноцінної вітряної турбіни або в одинадцять разів більше за потужність зарядної станції CCS. Остаточні специфікації мають бути прийняті у 2024 році, але роз'єм вже був представлений на виставці IAA. Він має трикутну форму і нагадує всім відомий роз'єм CCS, але значно більший.

Яких типів зарядних станцій потребує наявний парк електромобілів в Україні. Куди ринок буде рухатись далі? Частина 1 - електро
Роз'єм для зарядки європейської версії Tesla Model S

Яких типів зарядних станцій потребує наявний парк електромобілів в Україні. Куди ринок буде рухатись далі? Частина 1 - електро
Роз'єм для зарядки американської версії Tesla Model 3

Окрім того, при відповідному масштабуванні вилки, можлива потужність до 12 МВт, переконують в Paxos GmbH з Лангенфельда, що в Північному Рейні-Вестфалії – до 1500 В і 8000 А. Система була розроблена в рамках проекту IDEAL (Інноваційна технологія постійного струму для сталої інтеграції сучасної зарядної інфраструктури для електромобілів), який фінансує Федеральне міністерство економіки. Тим не менш, в Paxos все ще бачить необхідність ще більш високих зарядних потужностей, наприклад на кораблях, літаках або кар'єрних самоскидах. Тепер Paxos хоче доопрацювати систему для таких спеціальних напрямків.

Навіть Стефан Перрас із Siemens не очікує, що одного мегавата зарядної потужності буде достатньо. Наприклад, щоб автономним вантажівкам майбутнього не доводилось робити значні перерви, треба впроваджувати зарядну систему потужністю до 3,75 МВт.

Яких типів зарядних станцій потребує наявний парк електромобілів в Україні. Куди ринок буде рухатись далі? Частина 1 - електро

“Авіаційна промисловість також хоче використовувати роз'єм MCS і ми отримуємо багато запитів від судноплавної галузі”, – говорить Перрас.

Український парк електрокарів перевищив позначку в 50 тис. автомобілів

Український авторинок скочується у «сіру» зону. Добре це чи погано?

Яких типів зарядних станцій потребує наявний парк електромобілів в Україні. Куди ринок буде рухатись далі? Частина 1 - електро

Чи можлива уніфікація зарядних портів?
“Уніфікація зарядних портів можлива, проте це може вимагати значних зусиль та коштів від виробників електромобілів та законодавців в кожній країні. Деякі виробники вже почали переходити до стандарту CCS, що може сприяти уніфікації ринку зарядних портів в майбутньому”, – коментує Марія Протасова.

“Лідером за поширеністю в світі є порт GB/T, на другому місці спеціальний порт від Tesla, який вже перейменували в NACS, тобто North American Charging Standard, переконуючи американський уряд зробити його загальноамериканським стандартом. На третьому місці європейський стандарт Type 2/ CCS 2. Ця тенденція буде і надалі зберігатися”, – переконаний Володимир Кулик.

Яких типів зарядних станцій потребує наявний парк електромобілів в Україні. Куди ринок буде рухатись далі? Частина 1 - електро

На думку Марини Китіної, уніфікація стандартів, особливо швидкої зарядки, зараз неможлива через принципово різні принципи їх роботи. Та й через конкуренцію між автовиробниками, що їх підтримують.

Але зараз вже йде робота з об’єднання деяких стандартів для досягнення кращих характеристик. Набирає розвитку стандарт ChaoJi (відомий також як CHAdeMO 3.0), який прийде на заміну стандартів GB/T та CHAdeMO. Він забезпечує заряджання з потужністю до 900 кВт та функціоналом V2X (Vehicle-to-everything). Оригінальний зв'язок V2X використовує технологію WLAN і працює безпосередньо між транспортними засобами (V2V), а також між транспортними засобами та дорожньою інфраструктурою (V2I), які утворюють автомобільну спеціальну мережу, коли два відправники V2X знаходяться в межах досяжності один одного. Таких можливостей немає жоден з інших зарядних стандартів.

Яких типів зарядних станцій потребує наявний парк електромобілів в Україні. Куди ринок буде рухатись далі? Частина 1 - електро

За словами Артема Ткаченко, бренд-директора Volvo, світові виробники і уряди працюють над вирішенням цієї задачі в майбутньому з метою створення єдиного стандарту. Наразі єдине рішення – завжди мати з собою конектор для найбільш популярних типів зарядних портів.

Яких типів зарядних станцій потребує наявний парк електромобілів в Україні. Куди ринок буде рухатись далі? Частина 1 - електро

“Уніфікація не просто можлива, вона неминуча”, – переконана Валентина Ткаленко, представник компанії AWT Bavaria Ukraine (офіційний дилер BMW, MINI, Alpina, Rolls-Royce, Aston Martin в Україні), - «але це займе час».

“У європейських виробників уже зараз відбувається процес прийняття єдиного стандарту зарядки електромобілів, який би задовольнив, як автовиробників, так і споживачів”, – ділиться інформацією Алла Бойко (Stellantis Ukraine).

“Але для реалізації даного процесу у ньому мають бути зацікавлені всі учасники: автовиробники, покупці, зарядні станції та держава. Для глобального переходу на єдиний стандарт зарядних портів потрібне державне регулювання, стратегія та фінансова мотивація для виробників з боку держави”.

Яких типів зарядних станцій потребує наявний парк електромобілів в Україні. Куди ринок буде рухатись далі? Частина 1 - електро

“Якщо зазирнути у майбутнє, де транспортні засоби стануть автономними, а особисте володіння вже не буде нормою, таке цілком можливе”, – вважає Володимир Кулик.

Футурологи прогнозують активний розвиток автономного транспорту вже з 2030 року, де поступово світ буде перетворюватись в глобальних операторів, які пропонують послуги, головною з яких буде програмне забезпечення. Аналітики вже підрахували, що автономне керування дасть більше прибутку за рахунок зменшення ризиків аварійності. З іншого боку, звільнені від процесу керування люди зможуть споживати додаткові послуг та товари під час переміщення з точки А в точку Б.

Яких типів зарядних станцій потребує наявний парк електромобілів в Україні. Куди ринок буде рухатись далі? Частина 1 - електро

Є думка, що світ рухається в сторону монетизації послуг, а не продажу транспортного засобу як товару. Можливо сценарій зникнення відомих нам автомобільних компаній, залишаться лише глобальні оператори, такі як Tesla, Google та Baidu.

Приховані ризики електромобільної революції

Що коїться в сегменті гібридних автомобілів в Україні?

Яких типів зарядних станцій потребує наявний парк електромобілів в Україні. Куди ринок буде рухатись далі? Частина 1 - електро

Які стимули для розвитку мережі електричних зарядних станцій в Україні застосовують імпортери?
В Україні нещодавно почав діяти Закон України № 2956–IX від 24.02.2023, який надає достатньо стимулів тим, хто хоче інвестувати у розвиток публічної зарядної інфраструктури, нагадує Артем Ткаченко:
• спрощення земельних вимог для розміщення публічних електричних зарядних станцій;
• дозволено встановлення зарядних станцій для ОСББ у межах наявної потужності;
• пільгове (без плати за потужність) приєднання до мереж НЕК «Укренерго» до кінця 2024 року.

“Стимулювати розвиток мереж електричних зарядних станцій в масштабах держави є винятковою прерогативою держави”, – вважає Валентина Ткаленко. “Ми, зі свого боку сприяємо розвитку електрозарядної інфраструктури в межах нашої відповідальності – дилерській мережі та компаній-партнерів”.

Яких типів зарядних станцій потребує наявний парк електромобілів в Україні. Куди ринок буде рухатись далі? Частина 1 - електро

“Наразі концерн Stellantis Україна не залучений до розвитку загальної мережі електричних зарядних станції”, – говорить Алла Бойко. “Ми зосереджені на розвитку власної сервісної мережі, яка продовжує проходити сертифікацію, аби мати можливість продавати та обслуговувати електромобілі. У рамках даної сертифікації на території дилерського центру встановлюються зарядні пристрої перед автосалоном, у зоні видачі нового авто або у сервісній зоні”.

В якості підсумку наведемо цікаву інформація з-за Атлантики. Відсоток американців, які відверту сумніваються в тому, що вони придбають електромобіль в якості наступного автомобіля, зростає, згідно з даними компанії JD Power, яка уважно стежить за споживчими настроями щодо електромобілів. Згідно з опитуваннями JD Power, контингент EV-скептиків постійно зростав з 17,8% до 21% респондентів у період з січня по березень.

Яких типів зарядних станцій потребує наявний парк електромобілів в Україні. Куди ринок буде рухатись далі? Частина 1 - електро

Фактори, що відштовхують покупців від електромобілів, включають: тривалий час зарядки, відсутність достатньої кількості зарядних станцій та високі ціни на електрички порівняно з машинами на ДВЗ. Але споживчі настрої дуже мінливі. Для прикладу, на початку 2023 року доля електромобілів на ринку нових автомобілів в Україні вже сягнула позначки 18%. Хто б це міг передбачити ще 2-3 роки тому.

AUTO-Consulting продовжить спостерігати за цим історичним протистоянням, та буде інформувати своїх читачів про головні події автомобільного світу.

Яких типів зарядних станцій потребує наявний парк електромобілів в Україні. Куди ринок буде рухатись далі? Частина 1

Яких типів зарядних станцій потребує наявний парк електромобілів в Україні. Куди ринок буде рухатись далі? Частина 1 - електро

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Україна Всі новини по темі ринок автомобілів


Цікаве по темі...
• Чернігівський тролейбус Еталон Е122 викликав шквал захоплення у Хмельницькому
• Український перевізник придбав 11 найпотужніших тягачів Volvo FH 780
• Україна отримала останню партію з 20 корейських автомобілів швидкої допомоги KIA BONGO
• Кінець епохи. Хто тепер є найбажанішим бізнес-седаном на українському ринку
• В Україні вже розпочали встановлення сонячних електростанцій на паркінгах
• Для Президента Франції офіційно дебютував перший електромобіль
• ДП «Ліси України» в 2025 році закуплять ще 179 автомобілів. Що це буде за техніка?
• Прага передасть Україні покинуті автомобілі
• На український авторинок вийшов новий бренд комерційного електротранспорту Gecko
• В Україні проданий перший кросовер CUPRA Terramar
• Що буде з ринком електромобілів в Україні у 2025 році. Думка головних автодилерів
• Військовим передали чергові нові кейсеваки на базі Toyota Land Cruiser 79
• Із заводу KIA вкрали 900 двигунів
• Що стається з пікапами, які передають на фронт
• В Україні набирають обертів продажі нового Opel Combo та Opel Combo Electric
Головні новини
• Яким бачать майбутнє автомобільного ринку у банківській сфері
• На яких мотоциклах їздять у ЗСУ
• Яку автомобільну техніку представили на Дні поля AGRO CHALLENGE 2025
• Український бронеавтомобіль витримав всі випробування
• Посол України відвідав завод MAN. Щось буде?
• Безбар`єрні автошколи МВС отримали адаптовані автомобілі
• Танки Abrams додатково захистили від дронів
• Renault в Україні запускає сервісну акцію «Дизайн: легкосплавні диски»
• Офіціальні подробиці про новий Toyota RAV4. Коли прибуде в Україну?
• Як в країнах Європи успішно впроваджують електроавтобуси TEMSA MD 9 electriCITY
• Яким є новий електричний ралійний Opel Mokka GSE Rally
• На ЗАЗі показали наслідки ворожого обстрілу
• Камери почнуть фіксувати проїзд на червоне світло. Штрафи надходитимуть поштою
• Toyota представила нове покоління RAV4. Чим буде дивувати новинка?
• В ЗСУ сформовано першу мотоциклетну роту. Які в неї цілі?
• На честь 30-річчя Honda CR-V створено версію для кемпінгу Dream Pod
• З початку року Сервісні центри МВС видали вже більше 300 тис. посвідчень водія
• IVECO успішно завершила випробування напівавтономних вантажівок
• Jeep знову стає головним спонсором футбольного клубу «Ювентус»
• Моделі з оновленою кабіною FORD F-LINE підсилюють ще один сегмент ринку
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років
Колекційна мото- вело- ЗАЛА

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Книга по історії появи мотовиробництв в Україні
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• Чернігівський автозавод представив свій перший електробус "Мальва Електро"
• На яких мотоциклах росіяни штурмують позиції ЗСУ
• Чернігівський тролейбус Еталон Е122 викликав шквал захоплення у Хмельницькому
• Український перевізник придбав 11 найпотужніших тягачів Volvo FH 780
• Навіщо український перевізник придбав одразу 11 найпотужніших тягачів Volvo FH16 780?
• В Україні відкрили перший автосалон бренду Ineos
• Німеччина передала Україні новий потужний пакет військової допомоги та танки Leopard
• "Укрнафта" продемонструвала сотні одиниць придбаної нової техніки. Що купували?
• В Україні почнуть виготовляти броньовані Ineos Grenadier
• Кінець епохи. Хто тепер є найбажанішим бізнес-седаном на українському ринку
• Український виробник автобусів розширює сервісну мережу
• До України прибув перший електричний тягач
• З конвеєра у рекордні терміни зійшла 125 000-а вантажівка DAF нового покоління
• У Києві продають легендарний авторемонтний завод (КАРЗ)
• Український виробник підготував вже другу модель бронеавтомобіля, з урахуванням бойового застосування
Акції у дилерів...
• Renault в Україні запускає сервісну акцію «Дизайн: легкосплавні диски»
• На Mazda CX-30 та Mazda CX-5 діє спеціальна пропозиція
• В Україні пропонуються офіційні перевірені автомобілі CUPRA з пробігом
• В Лексус Дніпро діє вигідна сервісна пропозиція | ALMAZ GROUP & Lexus
• Для автомобілів VW Group 5+ років діє вигідний масляний сервіс від 2690 грн. | ALMAZ GROUP & CUPRA
• На Lexus NX 200 діє акційна пропозиція | ALMAZ GROUP & Lexus
• На Porsche діє вигідна сервісна пропозиція | ALMAZ GROUP & Porsche
• На автомобілі Toyota в наявності діють вигідні ціни | ALMAZ GROUP & Toyota
• Для СТО, Автомагазинів та Підприємств з власним парком техніки діє Акція від Opet
• В Тойота Центр Дніпро діють спеціальні умови офіційного сервісу
• В Україні пропонуються дві електричних моделі Lexus зі значною вигодою | ALMAZ GROUP & Lexus
• В Україні стартує сервісна акція «Тримай дорогу з Renault»
• Фінальний розпродаж складу 2024 року в CUPRA Центр Київ
• Opel Crossland тепер пропонується зі знижкою в 50 000 грн.
• Спеціальна пропозиція: знижка до 8% на автомобілі Toyota 2024 року виробництва
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
IVECO 50 років
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Історія Mazda
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Історія появи українського мото- та велопрому
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.