Розташований у Турині завод Mirafiori відповідає за виробництво чотирьох моделей Maserati: седанів Ghibli та Quattroporte, GranTurismo та позашляховика Levante. Менший кросовер Grecale будується на заводі в Кассіно в регіоні Лаціо, а MC20 збирається в Модені. За даними ANE, Stellantis припинить виробництво Ghibli і Quattroporte поточного покоління в грудні, коли виробництво буде завершено. З двох седанів лише Quattroporte буде оновлений у 2024 році з моделлю наступного покоління, яка буде повністю електричною.
Старіючий Levante, який продається з середини 2016 року, не отримає наступника до 2025 року, і він теж буде суто електромобілем. Що стосується GranTurismo, остання модель була представлена близько року тому, а до кінця 2023 року до неї приєднається GranCabrio, а також електрична версія Folgore.
Stellantis також збирає 500 Electric на заводі в Мірафорі, тоді як модель попереднього покоління з двигунами внутрішнього згоряння продовжує вироблятися в Польщі на заводі в Тихих. "Новий 500", як його називають у деяких країнах, виробляється з початку 2020 року і був третім за популярністю електромобілем у Європі минулого року.
Однак, згідно з даними аналітичного центру Dataforce, попит на Старому континенті впав на 1,7%. За перші вісім місяців року 500 Electric був лише шостим за популярністю електромобілем в Європі.
Говорячи про невеликі електромобілі, які тимчасово знімаються з виробництва, група VW вирішила зупинити випуск ID.3 та Cupra Born на німецьких заводах у Цвіккау та Дрездені протягом перших двох тижнів жовтня. Крім того, VW також веде перемовини про укладення нового контракту на заводі в Цвіккау, де угода про роботу в три зміни завершиться до кінця 2023 року.
FIAT представив електричний кросовер 600e
|