У травні 2022 року, коли Volkswagen підтвердив повернення бренду Scout, автовиробник заявив, що він буде розроблений, спроектований і виготовлений у США для американських клієнтів. Був підписаний контракт на $500 млн на виробництво електричних позашляховиків у Південній Кароліні з терміном виконання у 2026 році. Але щось пішло не так, як очікувалось спочатку. |
Щось сталося на шляху до розробки та інжинірингу, бо через п'ять місяців німецьке видання Automobilwoche повідомило, що VW веде переговори з Magna International про те, що Magna "керуватиме поверненням бренду Scout". У повідомленні лише згадувалося, що Magna розробляє пікап та позашляховик на акумуляторних батареях, які мають з'явитися у 2026 році, і питання полягало в тому, чи дотримуватиметься VW свого плану будувати Scout у США. Австрійське видання Kleine Zeitung з посиланням на неназвані джерела повідомило, що угода про розробку завершена, а австрійський форпост Magna – Magna-Steyr – погодився на найбільшу в історії угоду вартістю 450 мільйонів євро, яка передбачає підготовку до випуску двох нових моделей Scout протягом трьох років.
Угода не включає виробництво, пише KZ: "Спочатку передбачалося, що Magna також візьме на себе збірку в США. З цього нічого не вийшло. Тепер Volkswagen збиратиме Scout сам і будує новий завод у Колумбії, штат Південна Кароліна". Йдеться про завод вартістю $2 млрд у місті Блайтвуд, штат Південна Кароліна, приблизно за 100 миль на південний схід від заводського комплексу BMW у Спартанбурзі. Штат надав VW пакет стимулів вартістю 1,3 мільярда доларів, угода включає застереження, що VW поверне штату $790 мільйонів, якщо автовиробник "не виконає або не збереже певні робочі та інвестиційні зобов'язання".
Magna також створила пристойний банк знань про проблеми вантажівок з ДВЗ та електромобілів. Вона збирає G-Class з ДВЗ і буде виробляти EQG на акумуляторах. Вона збирає електричний Jaguar I-Pace, допомогла розробити платформу FM29, на якій базується Fisker Ocean, і вже підписала контракт на розробку та виробництво електричної версії Ineos Grenadier.
Поділ розробки та виробництва не є чимось новим: Magna працювала з Ineos Automotive над створенням пікапа Grenadier, який Ineos виробляє на власному заводі в місті Хамбах, Франція. До цього Magna працювала над розробкою Audi TT, який Audi збирала, зокрема, в Угорщині. Оскільки одна з модифікацій Scout це пікап, американська збірка має для США найбільший сенс, оскільки VW повинен уникнути 25% податку на імпортні пікапи та фургони. Очікується, що американський завод також обслуговуватиме інші бренди VW Group, зокрема Audi, яка може використовувати його для створення електричного Range Rover або конкурента Mercedes-Benz G-Class на новій електричній платформі, яка створюється для Scout; Audi неодноразово згадувалася як постачальник технологій для підрозділу Scout.
Scout все ще планується запустити як позашляховик вартістю $40 000, а потім з’явиться пікап, який, як кажуть, буде розміром з Ford F-150. Scout Motors в травні цього року найняла Кріса Бенджаміна на посаду керівника відділу дизайну. Він має 25-річний досвід роботи в автомобільному бізнесі, в тому числі шість років у Fiat Chrysler/Stellantis, де він керував дизайном інтер'єру для Chrysler, Dodge, Jeep і Ram.
На шасі Volkswagen Amarok може з`явитись електрична модель
|