JAC Motors, китайський автовиробник, що входить до складу концерну Volkswagen, має намір випустити перший серійний електромобіль (EV) з іонно-натрієвою батареєю під своїм новим брендом Yiwei. Хоча технологія натрій-іонних акумуляторів має меншу щільність (і є менш розвиненою), ніж літій-іонних, їхня нижча вартість та чудові експлуатаційні характеристики, особливо в холодну погоду, можуть допомогти прискорити масове впровадження електромобілів. CarNewsChina повідомляє, що поставки хетчбека JAC Yiwei EV почнуться вже в січні.
Yiwei – новий бренд для JAC у 2023 році. Volkswagen має 75% частку в JAC (і управлінський контроль над нею) та володіє 50% материнської компанії JAC, Anhui Jianghuai Automobile Group Holdings (JAG). Уряд Китаю володіє другою половиною JAG, що створює одну з найдивніших пар в автомобільній індустрії.
Toyota готує нові твердотільні батареї для електрокарів
Електромобілі виявилися менш надійними, ніж автомобілі з ДВЗ. Результати дослідження
Yiwei EV, схоже, є ребрендинговою версією хетчбека Sehol E10X, анонсованого на початку цього року. За даними CarNewsChina, Sehol має запас ходу 252 км, ємність акумулятора 25 кВт*год, щільність енергії 120 Вт*год/кг, зарядку від роз’ємів 3C/4C та батареї на основі HiNa NaCR32140. Коли в травні JAC представив бренд Yiwei, він заявив, що проведе ребрендинг всіх своїх автомобілів під брендами JAC або Yiwei. JAC ще не повідомив, чи збереже за новинкою назву Yiwei E10X.
Як повідомляється, новий Yiwei EV використовує циліндричні натрій-іонні елементи від HiNA Battery. JAC збирає батареї в модульну структуру UE (Unitized Encapsulation), подібну до CTP (cell-to-pack) від CATL та Blade від BYD. Така структура забезпечує більшу стабільність та продуктивність.
Інноваційний Yiwei буде доступний в Китаї вже до кінця цього місяця та коштуватиме від $12 600 до $17 900 залежно від комплектації.
Якими моделями електромобілів будуть конкурувати офіційні імпортери з китайським «сірим» імпортом
|