Вже з 2025 року керівництво Volvo Cars сподівається, що більше половини їх продажів складатимуть електромобілі, а з 2030 року – всі 100% будуть чистими BEV. Справа в тому, що зростання попиту на преміальні електромобілі Volvo було кращим, ніж у конкурентів на масовому ринку.
"У нас набагато більше можливостей для ціноутворення, а наші клієнти багатші, тому вони можуть собі дозволити Volvo, якщо хочуть їздити на електромобілі", – сказав Роуен.
Генеральний директор Volvo Cars зазначив, що, на відміну від інших, він бачить хороше зростання попиту на електромобілі в усьому світі, та особливо високий попит у ЄС.
Протягом минулого року багато автовиробників попереджали, що очікуване зростання ринку електромобілів відбувається повільно через низький попит, значне зниження цін, зменшення субсидій та проблеми з ланцюжком поставок.
Volvo раніше заявляла, що не має наміру брати участь у ціновій війні, яку розпалила Tesla, оскільки є преміальним брендом і має хорошу маржу на своїх електромобілях.
Вищі витрати, спричинені перебоями у судноплавстві в Червоному морі, також не вплинуть на клієнтів, сказав гендиректор Volvo Cars.
Минулого тижня Volvo заявила, що зупинить виробництво на своєму заводі в Бельгії на три дні через затримку поставки коробок передач через перебої.
Генеральний директор також повідомив Reuters, що має великі амбіції щодо Індії в найближчі п'ять років та планує запустити там більш доступну модель EX30 у 2025 році.
Український авторинок випереджає за рівнем поширення електромобілів більшість країн ЄС
|