На відміну від електричного MINI Cooper, побудованого на новій платформі, паливний хетчбек використовує спадщину попередника, тобто «візок» UKL1. Різниця між машинами видно неозброєним оком, хоча дизайн у них загалом однаковий. Те саме стосується салону. Незважаючи на те що і там, і там є OLED-"тарілка" діаметром 240 міліметрів, в дрібницях інтер'єри "зеленого" і не дуже "Купера" все ж таки відрізняються.
Окремої панелі приладів у нового MINI Cooper немає — інформація про поїздку тепер відображається у верхній частині центрального дисплея. Працює мультимедіа на MINI Operating System 9 і оснащена віртуальним помічником MINI Intelligent Personal Assistant з аватаром у вигляді англійського бульдога на прізвисько Спайк. Через функцію MINI Digital Key Plus хетчбек можна розблокувати смартфоном. ,br>
Двигунів поки заявлено два: "турботрійка" 1.5 для Cooper C (156 л.с., 230 Нм) та дволітрова "четвірка" для Cooper S (204 л.с., 300 Нм). Тяга на передні колеса йде через "робот" DCT. З місця до «сотні» молодший хетчбек розганяється за 7,7 секунд, старший — за 6,6. Виконань чотири: Essential, Classic, Favoured та JCW.
|