Stellantis – останній виробник, який взяв на себе зобов'язання використовувати NACS (Північноамериканський стандарт зарядки) від Tesla, а це означає, що NACS стає справжнім загальним стандартом.
Згідно з прес-релізом, електромобілі брендів Stellantis (до яких належать Dodge, Chrysler, Fiat, Ram, Jeep і Alfa Romeo) почнуть використовувати роз'єм NACS в своїх нових електромобілях з наступного року. Автовиробник також запропонує адаптер для існуючих автомобілів, щоб водії могли заряджатися через порти NACS або комбінованої зарядної системи (CCS).
Stellantis заявляє, що його підтримка NACS ґрунтується на домовленості з шістьма іншими автовиробниками побудувати мережу з понад 30 000 пунктів швидкої зарядки на автомагістралях та в міських районах Північної Америки до 2030 року. Ці станції будуть підтримувати NACS і CCS.
Мова йде про Ionna, спільне підприємство, створене сімома провідними автовиробниками, включаючи таких гігантів як BMW, General Motors, Honda, Hyundai, Kia, Mercedes-Benz та Stellantis, оголосило про запуск своєї мережі зарядних станцій для електромобілів у Північній Америці. Цей амбітний проект ставить за мету як мінімум змінити ландшафт інфраструктури зарядки електромобілів і запропонувати альтернативу мережі Supercharger від Tesla.
Сім автогігантів запускають масштабну мережу зарядних станцій
AUTO-Consulting вже докладно писав про те, як за півроку Tesla вдалось спонукати майже всіх конкурентів перейти на її зарядний стандарт. Також рекомендуємо ознайомитись з матеріалом про те, де в Україні вигідніше заряджати електромобіль.
Як за півроку Tesla вдалося змусити майже всіх автовиробників перейти на власний стандарт
Де в Україні вигідніше заряджати електромобіль?
|