Прощання з двигуном внутрішнього згоряння передчасне, оскільки деякі з найбільших автовиробників все ще вкладають мільярди в нові ДВЗ. Наприклад, Stellantis – автомобільний гігант, який не має наміру відмовлятися від автомобілів з поршневими двигунами найближчим часом. Автомобільний конгломерат, який володіє 14 брендами, витратить в Південній Америці близько $6 мільярдів на нові двигуни й транспортні засоби. |
Найбільша інвестиція в автомобільний сектор Південної Америки розрахована на запуск понад 40 автомобілів і розробку двигунів, які зможуть працювати як на бензині, так і на етанолі. Їх ще називають Flex-Fuel Engines. Задля ще більшої економії палива, ці двигуни будуть гібридними, тобто, матимуть додатковий електромотор та батарею, для його підживлення.
Крім того, Stellantis вироблятиме щонайменше один повністю електричний автомобіль для регіону щороку. Інвестиції розраховані на період з 2025 по 2030 рік.
Електрифіковані Flex-Fuel двигуни розробляються для різних моделей з широкого портфоліо Stellantis. Крім того, всі вони будуть сумісні з існуючими виробничими лініями в Південній Америці, що дозволить знизити витрати. Нові гібридні моделі мають з'явитися наприкінці 2024 року, а деякі з них матимуть автоматичну коробку передач з подвійним зчепленням.
Цей регіон представляє величезний потенціал для автомобільного конгломерату, враховуючи, що частка ринку Stellantis становить 31,4% в Бразилії та 23,5% у всій Південній Америці. Вона також очолює чарти продажів в Аргентині та Чилі. Минулого року Stellantis реалізувала тут понад 878 000 автомобілів. Частка в сегменті комерційного транспорту – 28,6%.
Основною причиною того, що Fiat став найбільш продаваним брендом Stellantis у 2023 році, вже третій рік поспіль, є його відмінні показники саме в Південній Америці. Не зважаючи на те, що італійський автовиробник не має особливого попиту у себе вдома в Європі та майже відсутній у Північній Америці, він дуже успішний у багатьох країнах Латинської Америки.
Нагадаємо, що Toyota також висловила свою довгострокову прихильність до двигунів внутрішнього згоряння, оголосивши про початок розробки нового сімейства ДВЗ. Хоча в Південній Америці норми щодо викидів не такі суворі, як у Європі, заборона ЄС на нові автомобілі зі шкідливими викидами з 2035 року може бути відтермінована. Про це на початку року заявив фінансовий директор Porsche Лутц Мешке в інтерв'ю виданню Automotive News Europe.
Тож, як бачимо, тенденція до переходу на електротранспорт виявилась занадто оптимістичною.
Які новинки Stellantis приїдуть в Україну в 2024 році
|