На виставці КомунТех 2023 підприємство «Будшляхмаш» знайомило відвідувачів з новими моделями вантажівок JAC, які стануть хедлайнерами у цьому і наступному сезоні. Крім того, БШМ продемонстрував готові рішення для комунальників, будівельників та шляховиків. А головною прем’єрою став JAC N200, який є майже безальтернативною пропозицією.
Як стало відомо AUTO-Consulting, БШМ не тільки імпортує JAC, але й вже розглядає його локалізацію в Україні. Про це ще зарано говорити, але плани такі є. Тим паче, що JAC здивував якісними вантажівками, та намаганням адаптуватися до реалій українського ринку.
На виставці дебютували 12-тонні JAC N120 з оновленною кабіною та інтер’єром. Ці вантажівки укомплектовані турбодизелем Cummins потужністю 206 к.с. – це більше, ніж у багатьох конкурентів.
Головна новинка і стенду БШМ і виставки – це нове покоління 20-тонної вантажівки JAC N200, яка була представлена вже у виконанні 16-кубового сміттєвоза. Він укомплектований двигуном Сummіns потужністю 277 к.с., але головні його переваги в кабіні. У порівнянні з попередньою моделлю (а така вантажівка теж була на стенді БШМ), вона стала ширша, вища, а інтер’єр нагадує кращі зразки європейських вантажівок.
«Будшляхмаш» представив оновлені вантажівки JAC та різноманітну спецтехніку
Також на виставці КомунТех 2023 дебютував новий оператор ринку спецтехніки – Win Tech Solution (WTS), який одразу представив декілька цікавих новинок на шасі Renault Trucks та JAC.
«Вінтехсолюшнс» - нова компанія, але зовсім не новачок у цьому бізнесі. В її активі вже є виробничі потужності у м. Кременчук - ВК Viva, яка має 25 років досвіду виробництва спецтехніки і відома в Україні. Але WTS також має партнерські відносини з європейськими виробниками, і буде активно співпрацювати з іншими виробниками спецтехніки з України. Головна мета – швидко, якісно здійснити постачання оптимальної спецтехніки для клієнта, а також здійснювати сервіс його техніки на протязі її експлуатації.
У «Вінтехсолюшнс» обрали стратегічних партнерів по шасі для майбутніх забудов – це Renault Trucks та JAC, щоб мати пропозицію на різний бюджет, але без компромісів по якості. І це відчувалося вже у представлених на стенді екземплярах. На КомунТех 2023 було представлено самоскиди з 3-сторонім розвантаженням та заднім розвантаженням, виконані на шасі Renault D18 (240 к.с.).
Запропонував «Вінтехсолюшнс» і більш доступний 8-кубовий сміттєвоз на шасі JAC N120 у трохи простішому виконанні.
На українському ринку спецтехніки з’явився новий потужний оператор
У свою чергу, офіційний імпортер автомобільної техніки Daewoo Trucks на території України – компанія «Авто-Регіон», представила на виставці КомунТех-2023 декілька цікавих новинок. Daewoo залюбки обирають українські виробники спецтехніки, бо ці машини мають безліч переваг, надійні і не такі дорогі, як європейці. У той же час корейські вантажівки вже встигли відмінно себе зарекомендувати в комунальному господарстві, у аграріїв та навіть у військових.
Був представлений Daewoo Maximus 2126 з новою денною кабіною вже в Україні (модифікація HH3AA). Топ-модель в класі середньотонажних вантажівок спорядженою масою 5800 кг має вантажопідйомність – 15 300 кг (повна маса складає 21 100 кг). І це тепер буде головний конкурент JAC N200.
На відміну від простіших модифікацій, тут “в базі” встановлена дев’яти-ступенева механічна коробка ZF, що працює з дизелем Doosan DL06K (Євро 5) потужністю 280 к.с. (980 Нм при 1400 об/хв).
У планах «Авто-Регіону» розширити пропозицію Daewoo і на інші сегменти авторинку. Головним гравцем в класі 10-тонок стане модель Dexen. Її не встигли привезти на виставку, але машини вже на хляху до України.
Вантажівки Daewoo Trucks значно розширюють пропозицію на українському ринку
Важливий крок зробив один із лідерів ринку спецтехніки. На виставці Комунтех 2023 було оголошено про початок стратегічної співпраці між компаніями «АВТЕК» та «Спецмаш» стосовно виробництва сміттєвозів з сучасною технологією Hidro-Mak в Україні.
В якості офіційного дистриб’ютора вантажівок Ford Trucks, Foton та спецтехніки Hidro-Mac, компанія АВТЕК виступила партнером в угоді з ВКК “Спецмаш”. Hidro-Mak надав їй ліцензію, а «Спецмаш» передав технології на виробництво своїх бункерів в Україні. Особливість цього проекту не тільки в тому, що у нас почали виробляти сучасні сміттєвози. Україна виробляє сміттєвози вже багато років. Родзинка саме цього проекту в тому, що вперше в Україну відбувся не імпорт, а прихід технологій.
У вересні 2023 року “Спецмаш” почав ліцензійне виробництво спецтехніки з технологіями турецької компанії Hidro-Mak з локалізацією на рівні 25-30%. Наступного року планується збільшити виробничі потужності підприємства до 50 одиниць на місяць. Лінійка сміттєвозів наразі включає моделі з заднім завантаженням з кузовами об’ємом 10, 15 та 22 кубічних метри, які буде реалізовувати через мережу «АВТЕК». Ступінь локалізації до 2025 року планується збільшити у понад 40%.
В Україні почалося виробництво сучасних сміттєвозів за турецькою ліцензією
Кременчуцький завод комунальної техніки АЛЬФАТЕКС почав випуск нових шасі марки DAYUN. DAYUN CGC1210 (N6H) отримав кабіну з оновленим дизайном та інтер'єром. Крім того, автомобіль має вантажопідйомність до 15 т, що дає змогу виконати на його шасі більш потужні спецавтомобілі. На виставці АЛЬФАТЕКС продемонстрував одразу два таких автомобіля: сміттєвоз із заднім завантаженням АТ-4041 на шасі DAYUN CGC1210; машина дорожня комбінована на базі самоскида DAYUN CGC1210.
Ще одна прем'єра в Україні - це середньотоннажний повнопривідний вантажний автомобіль з повною масою 12 т — DAYUN CGC1121(4х4). Таке виконання давно чекали на українському ринку, бо раніше запропонувати повноприводне шасі могли лише європейські компанії і коштували вони доволі багато. Тому багато комунальних підприємств, енергетиків, будівельників відкладали заміну старої радянської техніки. Тепер на українському ринку з'явилася доступна пропозиція шасі 4х4.
Шасі DAYUN CGC1121 адаптоване для монтажу різноманітних надбудов та навісного обладнання. Тому найближчим часом завод почне виготовляти повнопривідну спецтехніку. То не відкладайте, замовляйте потрібну техніку вже зараз.
Завод "Альфатекс" почав збирати нову модель вантажівки в Україні
Український дилер компанія ТОВ «Логістик Машинері» (TDC) привезла в Україну 16-тонну модель і представида її на виставці КомунТех та ДорТех 2023. В Києві був представлений автокран Zoomlion ZTC160A, який має вантажопідйомність 16 тон, максимальна висота підйому основної стріли – 10,1 м, а максимальна висота підйому з гусаком – 37,0 м.
Автокран змонтований на самохідному шасі Zoomlion і комплектується дизельним двигуном потужністю 220 к.с. Повна маса автокрана – 17200 кг.
В Україну поставили 16-тонний автокран Zoomlion з робочою висотою до 37 м
Були на виставці предлставлени і цікаві моделі техніки з електродвигунами.
Комунтех 2023: а що з електромобільністю в комунальному транспорті?
Головні тренди виставки Комунтех 2023
|