BYD побудує завод поблизу південного угорського міста Сегед і, як очікується, забезпечить тисячі робочих місць в регіоні, заявив міністр закордонних справ Петер Сійярто.
Проект "стане однією з найбільших інвестицій в угорській економічній історії", – сказав він, додавши, що уряд надасть BYD фінансові стимули для будівництва заводу, деталі якого, за його словами, будуть оприлюднені пізніше.
Китайські автомобілі на відмінно проходять європейські краш-тести
BYD з новою моделью кидає виклик для Tesla
За словами Сійярто, будівництво заводу "ще більше зміцнить позиції угорської економіки, основи довгострокового економічного зростання та позиції Угорщини в глобальному переході на електромобілі".
В епоху, коли уряди все більше прагнуть обмежити викиди парникових газів шляхом переходу на електромобілі, Угорщина прагне стати світовим центром виробництва літій-іонних акумуляторів.
Південнокорейська Samsung, китайська CATL та інші компанії побудували заводи по всій Угорщині, що викликало негативну реакцію з боку деяких місцевих жителів та екологічних груп, які занепокоєні наслідками для довкілля.
Завод CATL з виробництва акумуляторів потужністю 100 ГВт-год у Дебрецені, який, як очікується, створить близько 9 000 робочих місць. Найбільший завод з виробництва акумуляторів – це частина стратегії уряду з підтримки іноземних автовиробників, присутніх в країні, серед яких Audi, BMW та Mercedes-Benz, у переході на електромобілі.
Компанія BYD, яка є найбільшим світовим конкурентом Tesla у виробництві електромобілів, вже має завод з виробництва електробусів у північно-західному угорському місті Комаром. Але запланований завод у Сегеді стане першим великим заводом з виробництва легкових електромобілів у Європі для китайського автовиробника.
Мер Сегеда Ласло Ботка заявив, що "географічне розташування та логістичний розвиток" міста допомогли йому стати переможцем у конкурсі на розміщення заводу. За його словами, підготовка ділянки площею 300 гектарів під майбутню фабрику вже розпочалася.
Сегед розташований поблизу кордону Угорщини з Сербією і залізничного коридору, який угорський уряд розробив спільно з Пекіном в рамках глобальної торговельної ініціативи Китаю.
Сійярто заявив, що рішення BYD відкрити завод в Угорщині було прийнято після 224 раундів переговорів між компанією та урядом Угорщини.
Як розібратися в китайських автомобільних брендах. Хто кому належить?
|