Нова чотиридверка, яка надійде в продаж у Китаї у другій половині 2024 року, базується на платформі BYD e4 – тій самій, що лежить в основі позашляховика Yangwang U8 та суперкара U9.
Дизайн U7, створений під керівництвом колишнього шеф-дизайнера Audi Вольфганга Еггера, наслідує риси інших моделей бренду, в тому числі С-подібні фари, структуровані боковини та задні ліхтарі на всю ширину.
Седан також відображає сімейну схожість з моделями бренду BYD, включаючи новий Seal. BYD ще не розголошує розміри U7, але китайські ЗМІ повідомляють, що він може сягати 5200 мм в довжину і 2000 мм в ширину.
Представники Yangwang стверджують, що це буде один з найбільш аеродинамічно ефективних автомобілів, що вийдуть на ринок, з кращим коефіцієнтом аеродинамічного опору, ніж у i5 та EQE – на рівні 0,195 Cd.
На своєму офіційному каналі WeChat Ян Ванг повідомив, що U7 матиме понад 1000 к.с., які забезпечують чотири електродвигуна. Ще невідомо, чи буде повнопривідний седан оснащений ДВЗ, для збільшення запасу ходу, як у U8, або лишиться суто електричним, як U9.
Система REx на U8 поєднує 2,0-літровий чотирициліндровий бензиновий двигун з чотирма електромоторами та літій-залізо-фосфатною (LFP) батареєю ємністю 49,1 кВт-год. Він розвиває 1180 к.с. та коштує $200 тисяч або біля 7,7 млн гривень. Принаймні за стільки “сірі” імпортери готові його привезти українському замовнику.
Електрична трансмісія суперкару U9 використовує чотири електродвигуни в поєднанні з літій-залізо-фосфатною (LFP) батареєю ємністю 100 кВт*год. Він розвиває 1100 к.с.
BYD заявила, що новий флагман Yangwang буде коштувати в Китаї понад 1 мільйон юанів (понад $140 тисяч).
BYD випередив Tesla за обсягами продажів на світовому ринку
|